Overzicht van veelgestelde vragen

 

 

Wanneer ontvang ik mijn eerste krant?

U kunt zelf kiezen wanneer u uw abonnement in wilt laten gaan met inachtneming van 5 werkdagen verwerkingstijd. De startdatum van uw abonnement kan maximaal 3 maanden in de toekomst liggen.

Heeft u een abonnement aangevraagd, maar heeft u na 5 werkdagen nog geen bevestiging ontvangen van de gekozen krant?
Neem dan contact op met de Klantenservice van de desbetreffende krant.
Klik hier

Hoe lang is de Krantcadeaukaart geldig?

De Krantcadeaukaart is geldig tot 2 jaar na uitgifte.

Wat zijn de verschillende kranten
waaruit ik kan kiezen?

U kunt kiezen uit: de Volkskrant, AD, Het Financieele Dagblad, Het Parool, Trouw, BN DeStem, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, De Gelderlander, PZC, De Stentor en TC Tubantia.

U kunt kiezen uit drie abonnementstypes:

Compleet
U ontvangt 6 dagen per week de papieren krant in de brievenbus. Daarnaast heeft u iedere dag toegang tot de digitale krant via pc, tablet en smartphone.

Zaterdag Plus
U ontvangt iedere zaterdag de extra dikke zaterdagkrant in de brievenbus. Daarnaast heeft u iedere dag toegang tot de digitale krant via pc, tablet en smartphone.

Digitaal
U heeft iedere dag toegang tot de digitale krant via pc, tablet en smartphone.

Is de Krantcadeaukaart ook te verzilveren voor een abonnement in het buitenland?

Helaas, Krantcadeaukaart kan enkel verzilverd worden voor een abonnement binnen Nederland.

Ik ervaar problemen met het verzilveren van mijn Krantcadeaukaart, waar kan ik terecht?

Neem contact op met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch op 010-4066401 van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur of via e-mail op Krantcadeaukaart@persgroep.nl.
We helpen u graag verder!

Ik wil een adreswijziging doorgeven

Dat kan. U doet dit via de Klantenservice van de desbetreffende krant.
Klik hier voor de contactgegevens van de kranten.
Let op dat u de adreswijziging tijdig doorgeeft.

Ik heb een bezorgklacht

Is de krant niet of te laat bezorgd?
Geef uw bezorgklacht door aan de Klantenservice van de desbetreffende krant.
Klik hier voor de contactgegevens van de kranten.

Wat zijn de contactgegevens van de krant?

Klik hier

Waar is de Krantcadeaukaart te koop?

Helaas is de Krantcadeaukaart niet langer verkrijgbaar.

Waar kan ik met mijn vraag of opmerking terecht?

Staat uw vraag hier niet tussen?
Neem dan contact op met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch op 010-4066401 van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur of via e-mail op Krantcadeaukaart@persgroep.nl.